niedziela, 1 czerwca 2014

#310 ZAPOWIEDZI - 06.2014 / 07.2014

Nie ma co owijać w bawełnę, oto zestawienie na jakie tytuły czekam oraz jak będzie wyglądał lipiec w kinie. Zapraszam!

PEWNIAKI
Premiera 6.06
Edge of Tomorrow (2014) adaptacja [Hiroshi Sakurazaka "All You Need Is Kill" (powieść)]
Drive Hard (2014)
Premiera 13.06
22 Jump Street (2014) sequel

ZAPEWNE OBEJRZĘ
Premiera 6.06
The Fault in Our Stars (2014) adaptacja [John Green (powieść)]
Premiera 27.06
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann (2013) adaptacja [Jonas Jonasson (książka)]

MOŻE
Premiera 6.06
Mandariinid (2013)
Premiera 20.06
How to Train Your Dragon 2 (2014) sequel
Premiera 27.06
Transformers: Age of Extinction (2014) sequel
Love Punch (2013)

WIDZIAŁEM
Feuchtgebiete (2013) adaptacja [Charlotte Roche (powieść)]
Michael Kohlhaas (2013) adaptacja [Heinrich von Kleist (powieść)]
The Hunter (2011) adaptacja [Julia Leigh (powieść)]

NA ŚWIECIE JESZCZE
6.06
The Sacrament
Obvious
Citizen Koch
Burt's Buzz
13.06
All Cheerleaders Die
The Rover
The Signal
20.06
Think Like A Man Too
The Rover
Jersey Boys
Third Person
Venus in Fur
25.06
Yves Saint Laurent
27.06
Drones
Whitey: United States of America v. James J. Bulger
The Internet's Own Boy: The Story of Aaron Swartz


A co na kolejny miesiąc?

  • Wątpię, czy lipcowa komedia Blended (2014) da radę w naszych kinach, gdyż do tej pory notuje bardzo mały zysk w boxoffice’ach.
  • Deliver Us from Evil (2014) to horror na jaki czekam, Sean Harris, Eric Bana, Joel McHale i Olivia Munn to aktorzy jakich lubię i wątpię, że będę żałował seansu.
  • Begin Again (2013) komedia muzyczna z Keirą Knightley i Markiem Ruffalo, zdecydowanie NIE.
  • Frank (2014) to kosmicznie chora komedia z Fassbenderem, Domhallem Gleesonem i Maggie Gyllenhall. Dla mnie to pozycja obowiązkowa.
  • Dawn of the Planets of the Apes (2014) to sequel Rise of… sprzed trzech lat, będący remake’iem słynnej serii noszącej w tytule Planetę Małp. Obejrzę z ciekawości gdyż za bardzo nie kreci mnie ten tytuł w związku z irracjonalnym podejściem do “usprawnienia” tytułowych małp.
  • Purge: Anarchy (2014) to kontynuacja zeszłorocznej Nocy Oczyszczenia. Musiałem obejrzeć film 3 razy aby się przekonać i na dzień dzisiejszy jestem kolejnym zwolennikiem tej produkcji. Będzie ładna rzeź.
  • Czy się wybiorę na najnowszą część Step Up: All In (2014)? Wątpię, ale na dvd na pewno obejrzę. Nie jestem fanem ale skoro obejrzałem wszystkie poprzednie części to czemu nie obejrzeć tak fantastycznie dopracowanych tańców?
  • Blood Ties (2013) czyli Więzy krwi, produkcję już widziałem ale poczekam z oceną do premiery – potrzebuję jeszcze jednego seansu bo to dobry thriller.
  • Hercules (2014) – zagadkowy produkt z niejakim Rockiem. Jeżeli będą się trzymać mitologii to jestem na TAK. Trochę rażą mnie odstępstwa od pewnych schematów i tak nasz Hercules, jeżeli będzie trzymał się GRECKIEJ MITOLOGII to jest Heraklesem, jeżeli będzie to RZYMSKI odpowiednik to nie będę się niczego czepiał.
  • Jupiter Ascending (2014) to przeze mnie najbardziej wyczekiwana premiera lipca. Rodzeństwo Wachowskich tworzy kolejny fenomenalny film science fiction na jaki muszę się wybrać. To już jest uzależnienie od ich produkcji. Obsada nie za bardzo mnie zachęca (Kunis, Redmayne) ale fabuła i efekty – MEGA.
przygotował: Maciej Wojtoń
korekta: MrNollaig 
Więcej o filmach/serialach/nowościach dowiesz się na FanPage'u OniryzMovie

Brak komentarzy: