poniedziałek, 7 lipca 2014

#341 Serialowe zapowiedzi (summer-season 2014 część I)

Ostatni wpis serialowy, którym zamykam definitywnie wiosenne finały i zapraszam do nowych produkcji wakacyjnych. Zapomniałem o kilku serialach rzecz jasna, nie napisałem słowa o Gimmie czy komediowym Rising Hope ale seriale dostały kolejne sezony więc za pół roku na pewno znajdzie się o nich notka, jak tylko będą miały konkretną datę emisji. Poniżej zapowiedzi wakacji, czerwiec – sierpień w telewizji. Zapraszam!

NOWOŚCI
czerwiec
oto seriale jakie mogą się Wam spodobać:
JENNIFER FALLS

HALT AND CATCH FIRE

CHASING LIFE

a te sam oglądam/będę oglądał:
DOMINION
Zaczyna się bardzo żywiołowo i powoli topnieje (odcinek 3.). Pisałem na fanpage'u o tej kontynuacji filmu Legion. 25 lat po wydarzeniach z tej średniawej produkcji obserwujemy losy ocalałego miasta VEGA (New Vegas), które jest ostoją ludzkości w walce z zastępami aniołów plądrujących Ziemię. Ładnie wygląda - to wielki plus, fabularnie - no cóż, nie można mieć wszystkiego.

TYRANT
Politycznie tym razem. Nie oglądam seriali o podłożu politycznym czy gospodarczym, a pilot Tyranta przypadł mi do gustu. Brutalność, korupcja, zezwierzęcenie, Iran/Irak i konflikty nie tylko kulturowe.

MURDER IN THE FIRST
Jeszcze nie widziałem, ale zwiastun wygląda ciekawie (na później).

THE LAST SHIP
Produkcja od Bay'a więc na ładne wybuchy można popatrzeć. Fabuła w skrócie wygląda tak: epidemia zagraża ludzkości, nie ma już ratunku na lądzie, a jedyną ostoją badawczą jest statek marynarki wojennej w pełnym rynsztunku. Polityki jest dużo, ale wybuchające śmigłowce też się znajdą. Trochę political-fiction, trochę laboratoryjnego gadania i wojskowych hasełek. Znośnie :)

POWROTY

czerwiec
oto seriale jakie mogą się Wam spodobać:
ORANGE IS NEW BLACK

a te sam oglądam/będę oglądał:
PERCEPTION
Naprawdę nie wiem, co napisać. Podoba mi się obsada i te zarysy psychologii. Charakterystyczny bohater i nietypowe śledztwa. Trzyma poziom i mam nadzieję, że będzie jeszcze dziwniej.

TEEN WOLF
Jak pierwsze sezony były dziwne i bardzo młodzieżowe, tak kolejny, czwarty już sezon, robi się troszeczkę bardziej ambitniejszy i efektowny. Kolejne odchylenia od normy, o których pisałem w ziomowo-wiosennym podsumowaniu, są teraz całkowitą chorą odskocznią. To nie jest już serial o wilkołakach, oj - co to to nie.

FALLING SKIES
Po pilocie 4. sezonu w mojej głowie pojawiły się tylko brawa i okrzyki radości. Serial jest coraz lepszy, umiejętnie wprowadzane nowe postacie, nowe wątki i ogrom akcji to tylko część pozytywnych cech serii. Warto obejrzeć ten serial science fiction chociażby dla klimatu post-apo i świetnie zarysowanych postaci.

DEFIANCE
Defiance powraca do mizernego poziomu sezonu pierwszego. Nie ma może dennych dialogów ale akcji jest bardzo mało. Ciekawie zarysowana historia, mająca miejsce 9 miesięcy po wydarzeniach z zeszłorocznego finału, jeszcze nie jest tym, czego oczekiwałem po tej serii. Obejrzę i tak, gdyż podoba mi się uniwersum, ale nie liczę na cud.

za kilka dni będzie calutki lipiec i sierpień :)

autor: Maciej Wojtoń 
edycja: Kuroi Ookami
Więcej o filmach/serialach/nowościach dowiesz się na FanPage'u OniryzMovie

Brak komentarzy: