czwartek, 31 lipca 2014

#344 Serialowe zapowiedzi (summer-season 2014 część II)

Ostatniego dnia lipca prezentuję te seriale jakie można spokojnie śledzić. Maksymalnie opuściliście 4 odcinki, ale to chyba nie problem, right? Sam dopiero zaczynam lipcowe epizody i do kilku serii jestem bardzo na tak. Sprawdźcie jak wyglądają seriale lipca!

NOWOŚCI
lipiec
które mogą się Was spodobać:
MANHATTAN
sam oglądam/będę oglądał:
EXTANT
Dobre w tym serialu jest to, że nikt nie wie co się dzieje, wątków jest za dużo, a akcji za mało. Halle Berry w chyba najlepszej telewizyjnej roli i w science fiction całkowicie odmiennym od dotychczasowych jej produkcji. Niedaleka przyszłość, widma w przestrzeni kosmicznej, humanixy, tajemnica i wielka intryga. Tyle mogę powiedzieć. Ja się wciągnąłem.
THE STRAIN
Dużo pisałem o tym serialu, jestem w dalszym ciągu podekscytowany samym faktem, że serial powstał. No cudowny horror.

POWROTY
lipiec
które mogą się Wam spodobać:
UNDER THE DOME
THE BRIDGE
RAY DONOVAN
sam oglądam/będę oglądał:
UTOPIA
Chory serial z Wielkiej Brytanii! W drugim sezonie nie mam pojęcia co się dzieje, naprawdę - drugi odcinek i ja w dalszym ciągu nie kminie o co kaman, mam nadzieję, że kolejne odcinki trochę wyjaśnią. Pierwszy sezon to ekscentryczne widowisko science fiction, brutalne, pełne przekleństw i o oryginalnej fabule, tak oryginalnej, że podchodziłem do produkcji dwa razy, ale przebrnąłem i się cieszę.

autor: Maciej Wojtoń
edycja: Laura Zgoda

Brak komentarzy: